logo.png

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به همراه همسر و دو فرزندش در سانحه تصادف جان خود را از دست دادند.

در پی این خبر، مراد خادم مدیرکل امور عشایر استان سمنان ضمن ارسال پیامی، همدردی و تاسف خود را اعلام داشتند:
((کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ))
هر آنکس که روی زمین پابجاست        سرانجام او نیستی و فناست
خـداونـدِ با مجـدِ صاحب جـلال           بـُوَد زنده هـرگز نیابـد زوال
خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیز و تلاشگرمان، مهندس بهمن آزادی، کوتاه اما سنگین و باورناپذیر بود. این خبر جامعه ی عشایری کشور را در غم از دست دادن یکی از شایسته ترین خدمتگزاران خود که برآمده از دل همین جامعه و آشنا به خواسته ها، مشکلات و کلیه ی زوایای معیشت عشایری بود، سخت اندوهگین و عزادار کرد. هر چند که فراق و هجران آن عزیز سفر کرده در باور نمی‌گنجد و بسیار سخت و دشوار است، هر چند زمانه بی‌رحم‌تر از آن است که عزیزانمان را به ما برگرداند و هرچند بازگرداندن زمان به گذشته در توان بشر نیست، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره‌ای نیست و می‌توانیم با همدردی و همدلی بر این قصه ی پر غصه فائق آییم.
اینجانب این مصیبت را به بازماندگان و خانواده ی آن عزیز سفر کرده خصوصا پسر برومند ایشان، جامعه ی عشایری کشور و به ویژه عشایر تلاشگر استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تسلیت عرض نموده، علو درجات برای آن عزیز، همسر و دو فرزند فقیدش از ایزد منان خواستارم . روحشان شاد ، یادشان گرامی و بهشت برین جایگاهشان باد.

                                                                     مراد خادم
                                                      مدیرکل امور عشایر استان سمنان

شایان ذکر است که به گزارش ایرنا، خودرو سمند حامل مهندس بهمن آزادی به همراه همسر و دو دخترشان، حوالی عصر سه شنبه دهم تیرماه، در محور بروجن - لردگان با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و خانواده وی همگی در این حادثه جان خود را از دست دادند. در این سانحه ۴ سرنشین خودرو سمند و یک سرنشین اتوبوس به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس هم مصدوم شدند. علت این حادثه از سوی پلیس راه چهارمحال و بختیاری انحراف به چپ خودرو سمند اعلام شد.
بهمن آزادی از فرزندان عشایر قشقایی شهرستان گچساران بود و در میان عشایر کهگیلویه و بویراحمد محبوبیت فراوانی داشت .
آزادی با خدمت صادقانه به جامعه عشایری در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس، پله‌های ترقی را طی کرد و در آخرین پیشنهاد، ۱۱ دی ماه سال 1398 در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی به عنوان مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی رییس سازمان امور عشایر ایران منصوب و معرفی شده بود. مرحوم بهمن آزادی پیش از مدیر کلی، معاون توسعه و عمران امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، رییس امور عشایر شهرستان‌های گچساران و شیراز را در کارنامه خود داشت.
وزیر جهادکشاورزی، رییس سازمان امور عشایر ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رییس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولین استانی در پیام های جداگانه ای این ضایعه اندوهبار را تسلیت گفتند.
-->

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تماس با ما

آدرس
ایران-سمنان -بلوار بسیج- ساختمان شماره 2جهاد کشاورزي
شماره تماس
33440275 (023)
33440670 (023)
پست الکترونیک
Ashayer.semnan@iran.ir

شبکه های اجتماعی

Search