logo.png

جلسه مشترک شورای عشایری و ستاد مدیریت بحران شهرستان مهدیشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهدیشهر، در این جلسه که با حضور دکتر سعیدی؛ مدیرکل امور عشایر استان سمنان همراه بود، در خصوص مباحث و مسائل زیر بحث و بررسی صورت گرفت:

*تامین علوفه مورد نیاز دامداران و عشایر ؛ فرماندار مهدیشهر در این خصوص عنوان کرد: تمام تلاش ما این است تا پایان شهریور ماه بیشترین خوراک دام را به عشایر مهدیشهر اختصاص دهیم.
*آبرسانی به مناطق ییلاقی عشایر؛
فرماندار مهدیشهر در این خصوص افزود: آبرسانی با همکاری امور عشایری با سپاه و شهرداری جهت در اختیار قرار دادن تانکر های آب در صورت نیاز انجام پذیرد. همچنین هماهنگی آبرسانی به ایل راه ها در مدت زمان مشخص توسط فرمانداری انجام خواهد شد.
*بررسی تاثیر بحران خشکسالی بر کار عشایر و دامداران همچنین برنامه ریزی های لازم جهت حل بحران؛
فرماندار مهدیشهر در این خصوص عنوان کرد: با توجه به تصمیم شورای مدیریت بحران استان تلاش مان این است که اعتبارات مربوط به شهرستان جهت اقدامات مربوط به بحران خشکسالی ۱۰۰ درصد افزایش یابد.
 *بهسازی و بازگشایی جاده های عشایری؛
در این خصوص اداره کل امور عشایر استان و شهرستان قول مساعدت جهت بازگشایی مسیرهای عشایری در اسرع وقت با توجه به بارندگی های اخیر ارائه دادند.
* واکسیناسیون موردنیاز دام ها؛
اداره دامپزشکی شهرستان تمامی واکسن های مورد نیاز دام ها را تامین کرده و سموم مورد نیاز را در اختیار عشایر و دامداران قرار خواهد داد.
-->

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تماس با ما

آدرس
ایران-سمنان -بلوار بسیج- ساختمان شماره 2جهاد کشاورزي
شماره تماس
33440275 (023)
33440670 (023)
پست الکترونیک
Ashayer.semnan@iran.ir

شبکه های اجتماعی

Search