logo.png

حمایت از صندوق های بانوان عشایر از اهداف مهم اداره کل امور عشایر استان است.

مدیرکل امور عشایر استان در بازدیدی از منطقه ی روستایی- عشایری و گردشگری چاشم شهرستان مهدیشهر، با تعدادی از بانوان عضو صندوق خرد زنان عشایر دیدار و در گفتگویی نزدیک و بی واسطه، دغدغه ها و مشکلات آنان را شنیده و در راستای رفع موانع دستور پیگیری صادر کردند.

* در این دیدار که بعدازظهر روز دوشنبه 31 خرداد ماه 1400 و به همراه روسای ادارات امور تعاونیها و عمران و زیربنایی اداره کل و نیز رییس امور عشایر شهرستان مهدیشهر صورت گرفت، دکتر سعیدی ضمن گوش فرادادن به مسایل مطرح شده توسط بانوان نماینده ی این صندوق، در راستای ارتقای سطح توانمندی این صندوق و برطرف نمودن مشکلات قول مساعدت دادند.

* ایشان نخستین اولویت صندوق های خرد زنان را ثبت رسمی این تشکل ها دانست تا بتوان با رسمیت یافتن آنان، از حمایت های بیشتر دستگاههای خدمات رسان دولتی بهره مند گردند.

* مدیرکل امور عشایر استان همچنین عنوان داشتند که سیاست اداره کل درخصوص صندوق های خرد بانوان عشایر در سطح استان، توانمندسازی هرچه بیشتر، رفع موانع پیش روی تولید و فعالیت آنان، مهیاسازی بستر توسعه فعالیت با اعطای تسهیلات مناسب یا فراهم سازی تجهیزات و منابع تولید و ... است که البته نیل به این هدف نیازمند ارتباط دو سویه و نیز جدّیت و مطالبه گری بانوان صندوق با افزایش فعالیت و بروز و ظهور توانمندیهای خاص آنان است.
 
* صندوق خرد زنان عشایر چاشم با سرمایه 34 میلیون ريالی آغاز به فعالیت نموده که درحال حاضر با 35 نفر عضو و با سرمایه 2142 میلیون ريالی در حال فعالیت در 5 شاخه از جمله صنایع دستی، کشت و جمع آوری گیاهان دارویی، تولید فراورده های لبنی می باشد.
-->

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تماس با ما

آدرس
ایران-سمنان -بلوار بسیج- ساختمان شماره 2جهاد کشاورزي
شماره تماس
33440275 (023)
33440670 (023)
پست الکترونیک
Ashayer.semnan@iran.ir

شبکه های اجتماعی

Search