logo.png

عشایر برای صدور و تحویل کارت شاسایی خود تعجیل کنند.

با عنایت به سیاست های ابلاغی کل کشور درخصوص صدور کارت شناسایی و تردد ویژه ی عشایر و نیز هویت گذاری و پلاک کوبی دام های عشایر کشور، طرح ثبت نام و صدور کارت شناسایی عشایر همزمان با هویت گذاری دامهای سبک ایشان در حال اجرا می باشد.
نظر به اعلام سازمان امور عشایر ایران، لازم است عشایر عزیز به قید فوریت نسبت به مراجعه به تشکل های تعاونی عشایری شهرستان یا منطقه ی خود و ثبت نام جهت صدور و تحویل کارت شناسایی ویژه ی عشایر اقدام نمایند. تاکنون نیز تعداد 1950 کارت شناسایی و تردد عشایر استان صادر شده و حدود 80 پرونده نیز در حال تکمیل مدارک و مستندات جهت انجام فرایند صدور کارت می باشند.
بدیهی است با توجه به اطلاع رسانی های گسترده از طریق ادارات امور عشایر و نیز تشکل های عشایری در این خصوص، مسوولیت عواقب ناشی از اهمال در اخذ کارت شناسایی از جمله عدم تخصیص نهاده های دامی و تسهیلات بانکی، شناسایی و جلب دام ها در هنگام نقل و انتقالات یا کوچ توسط نیروی محترم انتظامی و .... متوجه شخص مالک خواهد بود.
ازاینروی از کلیه ی عشایر عزیز استان خواهشمندیم در اسرع زمان ممکن با دردست داشتن مدارک و اسناد هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، دفترچه عشایری و سایر مدارک مربوطه به تشکلهای تعاونی عشایری یا ادارات امور عشایر شهرستان که زیرساخت های لازم جهت ثبت نام و صدور کارت در آنها مهیا گردیده است مراجعه نمایند.
-->

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تماس با ما

آدرس
ایران-سمنان -بلوار بسیج- ساختمان شماره 2جهاد کشاورزي
شماره تماس
33440275 (023)
33440670 (023)
پست الکترونیک
Ashayer.semnan@iran.ir

شبکه های اجتماعی

Search