logo.png

نادر مالکی در مناطق عشایری شاهرود از برخی پروژه های عشایری بازدید نمود

بازدید از پروژه های عمرانی تامین آب و نگهداری راههای مناطق عشایری طرود واقع در بخش مرکزی ، از برنامه های حضور مالکی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی و خادم مدیرکل امور عشایر استان سمنان در شهرستان شاهرود بود .
 غلامعلی عرب عامری بخشدار بخش مرکزی شهرستان شاهرود به اتفاق دوستی کارشناس امور عمرانی بخشداری و  آقایان مختارزاده کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، وفایی نژاد ریاست اداره عمران و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر و نقی زاده رئیس اداره امور عشایر شاهرود در مورخ بیست و سوم دی ماه ، مالکی و خادم را همراهی می کردند .
 مراد خادم مدیر کل امور عشایر استان سمنان : تامین آب شرب بهداشتی عشایر ، آبرسانی سیار به مناطق ییلاقی و قشلاقی و نگهداری و مرمت ایلراهها و محورهای ارتباطی مناطق قشلاقی را در سطح استان و شهرستان شاهرود به عنوان شاخص عملکرد امور عشایر در سال ۹۸ عنوان نمودند .
رضا نقی زاده رئیس اداره امور عشایر شاهرود : در نیمه دوم سالجاری بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر از ایلراهها و محورهای عشایری مناطق قشلاقی عشایر مرمت و نگهداری و بیش از ۱۸ میلیون لیتر آبرسانی سیار توسط تانکرهای آبرسانی به مسیر های کوچ و محل دامداریهای مناطق  ییلاقی و قشلاقی در سطح شهرستان شاهرود از ابتدای سالجاری  حمل گردیده است .
مدیر کل امور عشایر استان سمنان : منطقه عشایری و گردشگری چاه جام طرود را به عنوان یکی از اطاقگاههای مهم و استراتژیک سطح استان مطرح نموده و احیای قنات و تامین آب در این ایستگاه تدارکاتی مسیر کوچ را از برنامه های  امور عشایر برشمردند .
-->

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تماس با ما

آدرس
ایران-سمنان -بلوار بسیج- ساختمان شماره 2جهاد کشاورزي
شماره تماس
33440275 (023)
33440670 (023)
پست الکترونیک
Ashayer.semnan@iran.ir

شبکه های اجتماعی

Search